Vivacom предоставя на своите абонати световната музикална платформа TIDAL
TIDAL – глобална музикaлна и развлекателна платформа, вече е достъпна и в България, благодарение на мобилния оператор Vivacom.
Vivacom предоставя на своите абонати световната музикална платформа TIDAL
Публикувана на:
TIDAL – глобална музикaлна и развлекателна платформа, вече е достъпна и в България, благодарение на мобилния оператор Vivacom. Абонатите на телекома, които ползват планове Smart L/L+/XL/XL+/U и i-Traffic XL+/XXL+ ще могат да се възползват от приложението и да слушат безплатно 60 милиона песни с високо качество, без реклами, както и да се насладят на ексклузивно съдържание като концерти на живо, моменти зад кулисите и албуми, които липсват в други музикални апликации.
До края на годината всички потребители на Vivacom ще могат да се възползват от услугата, без да да черпи от включените в абонаментите им мегабайти. Стрийминг услугата се предлага се в 54 страни и има над 60 000 000 песни и 250 000 видеоклиповете с високо качество в каталога си, подкасти, хиляди специално създадени плейлисти и възможността за откриване на нови изпълнители чрез TIDAL Rising.
Създателите на TIDAL са музикални артисти, които вярват в изграждането на по-практичен и устойчив модел на разпространение на музика. Съоснователи на компанията са Alicia Keys, Arcade Fire, Beyoncé, Calvin Harris, Claudia Leitte, Clifford “T.I.” Harris, Coldplay, Daft Punk, Deadmau5, Jack White, Jason Aldean, J. Cole, Kanye West, Madonna, Nicki Minaj, Rihanna, Shawn “JAY Z” Carter, Damian Marley, Indochine, Lil Wayne, и Usher. Всички те активно участват в изграждането на платформата, правейки потребителите част от уникално изживяване.
Концепцията, заложена зад услугата, е устойчивото разпространение на музика, което позволява на музиканти, текстописци и композитори по-добро и прозрачно заплащане за стриймийнга на техните произведения.
Услугата разполага с готови, разработени от редакторски екипи плейлисти, но също така предоставя възможността потребителя сам да създава списъци с любима музика. В допълнение на това, алгоритъмът предлага нова и непозната музика, като по този начин стимулира младите изпълнители.