5 причини да смените своя мобилен оператор
Кога да се откажем от настоящия си доставчик на услуга?
Живеем в динамични времена и непрекъснато общуваме, пътуваме и ползваме нови видове техника. Конкуренцията сред телекомите е огромна и ако не сте удовлетворени от избора си, можете да смените Вашия мобилен оператор. Ето някои причини да го сторите:
1. НЕ СТЕ ДОВОЛНИ ОТ УСЛУГИТЕ ИЛИ ПОКРИТИЕТО
Телекомите се стараят непрекъснато да подобряват условията за своите клиенти, но не успяват да го сторят на 100%. Възможно е някои абонати да имаш лошо покритие на определени места, което да затруднява техните разговори, интернетът им да не е стабилен и бърз или пък хората да не са доволни от отношението на избрания мобилен оператор. Не са Ви предложили изгодни условия за подновяване на договора? Сметките Ви са твърде високи? Можете да изберете нов мобилен оператор и да водите разговори изгодно.
2. ЛЕСНО Е И МОЖЕТЕ ДА ЗАПАЗИТЕ НОМЕРА СИ
Трудно е да съобщите на всичките си познати, че сте преминали към нов мобилен оператор, затова може да си спестите усилията, ако запазите номера си. За да го направите, трябва да посетите офиса на избрания мобилен оператор и да попълните заявление. Необходимо е да изчистите задълженията си към стария доставчик на услуги. Служителите ще Ви информират за датата, от която ще можете да ползвате услугите на новия мобилен оператор. Старайте се да изберете правилното време – преди изтичането на настоящия Ви договор, за да не плащате неустойки.
3. НАМЕРИЛИ СТЕ ПО-ИЗГОДНИ УСЛОВИЯ
Възможно е да имате специфични нужди или изисквания, които Вашия мобилен оператор не може да задоволи към конкретния момент. Същевременно наблюдавате, че нечии оферти са по-изгодни за Вас. Помислете за запазване на номера и избор на нов мобилен оператор.
4. ИСКАТЕ ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТЕ ОТ КОНКРЕТНИ ЕКСТРИ
Понякога телекомите представят изкушаващи празнични предложения – последен модерен смартфон на ниска цена, изгодни тарифни планове с таблет и др. Искате да се възползвате от промоцията, но сте на друг мобилен оператор? Може би е време да го смените.
5. НЕ ПОЛЗВАТЕ ВСИЧКО, ЗА КОЕТО ПЛАЩАТЕ СЕГА
Преди време сте подписали договор, който включва определени екстри. Да, но сте твърде заети и не успявате да им се насладите, но пък регулярно ги плащате. Или пък сте сменили местоживеенето си и там не можете да ползвате интернета, за който сте платили. Няма техническа възможност, а таксите пристигат...Разгледайте условията на другите фирми и изберете нов мобилен оператор. Виже плановете за разговори на
А1, Виваком и Теленор.
Всеки трябва да води спокойно разговори по телефона и да получава добро качество на услугите, които заплаща. Ако планирате смяна на мобилен оператор или искате да намерите изгодни оферти за абонаментни
планове за разговори, можете да ни попитате на тел: 0889 797 994